marți, 24 august 2010

Tort cu fructe

Din dorinta de a-mi rasfata familia cu ceva dulce, am facut rapid un tort cu fructe si crema de vanilie.

Ingrediente:
2 piersici,
2 pere,
3 banane,
2 plicuri crema (eu am folosit de vanilie)
1 plic gelatina,
1 esenta(de vanilie in cazul meu),
1 pachet piscoturi,
2-3 linguri lichior (eu am avut de pere)

Preparare:
Piscoturile se trec prin siropul facut din lichior, esenta si cateva linguri de apa. Sau compot, sau ce doriti dvs.
Crema se face conform instructiunilor de pe plic.
In forma de tort am pus un rand de piscoturi inmuiate in sirop, peste care am intins un strat de crema.
Peste crema am adaugat un rand de banane taiate felii. Am continuat asamblarea tortului cu un nou rand de piscoturi, si acestea inmuiate in sirop.
Si ca sa fie totul cat mai complicat, am mai adaugat un strat de crema si unul de fructe. De data asta a fost randul perelor.
Peste pere am pus crema, apoi piscoturi, apoi iar crema. Am ornat cu felii de piersica.

Peste piersici am turnat gelatina dizolvata conform instructiunilor de pe plic, apoi am dat la rece pentru 2 ore.Este delicos si foarte usor  de facut. Puteti folosi ce fructe doriti si in ce ordine doriti.

Pofta mare !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...