joi, 6 ianuarie 2011

Macrou la cuptor

Zilele astea, dupa ce ne-am indopat ca curcanii la mesele de Craciun si Revelion, am hotarat sa trecem pe ceva mai usor, mai digerabil...mai acceptabil pt. stomacul nostru. Si ce e mai simplu de preparat si mai usor de digerat decat carnea de peste??? 
Asa ca am cumparat 1 kg de macrou (jumatati, fara cap), l-am condimendat cu condimente pt. peste, l-am uns cu cateva picaturi de ulei, si l-am crestat din loc in loc. In fiecare taietura, am pus cateva feliute de usturoi, pentru aroma.
Apoi, am invelit fiecare bucata de peste in folie de aluminiu (desi la stiri spunea ca e toxica.....) am asezat in tava si am dat la cuptor pentru aproximativ 30 minute.
L-am servit cald, asezonat cu zeama de lamaie si ...fara garnitura...ca nu mai mergea (eram satui, nu de alta). Insa pentru o masa completa, acest preparat merge de minune cu legume la tava, sau cu un piure, sau cu cartofi natur. Pofta Mare.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...