duminică, 25 septembrie 2011

Carbonara a la Chiavari



Pastele....mmmm...sunt preferatele mele. As manca oricand, oricat si in orice combinatie. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca sunt foarte usor si rapid de preparat. Insa zilele astea am preparat carbonara dupa o reteta 9pe care am adaptat o la ingredientele romanesti) originara din Chiavari, un satuc-orasel din Italia. Pentru reteta ii multumesc matusicii mele minunate .


Ingrediente:
250 gr paste (forma o alegeti voi, dar va recomand sa fie scurte),
100 gr sunca/pastrama,
2 carnati/cabanos,
3 oua,
100 gr cascaval/cas/parmezan
condimente.

Preparare:
Am fiert pastele, si le-am pus la scurs.
Intre timp, am taiat marunt pastrama si carnatii si i-am calit cu cateva linguri de ulei de masline (dar se poate folosi si ulei "normal").
Dupa vreo 10 minute am adaugat pastele si am amestecat din nou. Se adauga ouale si se amesteca bine bine.
Mai lasam pe foc  5-10 minute...si ...pofta buna va doresc.
Pot fi servite simple sau cu branza rasa.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...