miercuri, 21 septembrie 2011

Pui cu sos de marar

De cand mi s-a marit familia, incerc mereu sa fac retete care nu cer multa migala si timp in bucatarie, nu de alta dar n-am la dispozitie decat pauze de 1 ora, maxim 1 ora jumate. Asa ca zilele astea, rasfoind o revista cu retete am gasit aceasta reteta care sincer mi-a atras atentia.


Ingrediente:
2 legaturi mari de marar,
carne de pui (eu am folosit pulpele si aripile de la un pui de curte),
2 cepe,
1 ardei gras,
2 linguri faina grau,
condimente.

Preparare:
Se taie ceapa marunt si se pune la calit impreuna cu carnea de pui. Cand se rumeneste un pic, se adauga 1 pahar apa (cam 200 ml) si se lasa la fiert inabusit circa 30 minute (ca e pui de curte care fierbe mai greu).Dar, daca folositi din cei de comert, obisnuiti, verificati cand e fiarta carnea.
Intre timp taiem mararul (nu foarte marunt) si ardeiul si adaugam peste carnea de pui. Condimentam dupa gust si mai lasam la fiert cam 15-20 minute. Cu 5 minute inainte de final adaugam cele 2 linguri de faina si amestecam bine de tot sa obtinem un sos omogen.

Pofta buna !!!

Merge foarte bine cu mamaliga si bineinteles cu un pahar de vin.

2 comentarii:

Stefy spunea...

imi place cum arat!! si sigur si la gust este ff bun!!

Alice spunea...

super!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...