vineri, 23 septembrie 2011

Raffaelo

Tot urmarind si ras urmarind reclama de la Tv la bomboanele minunate, m-am hotarat sa fac si eu o portie de Raffaelo, de casa insa, dupa o reteta pe care o stiam de muuuuulta vreme (acum daca o fi si pe alte site-uri, asta e).
Ingrediente:
1 pachet foi napolitana sau biscuiti simpli (din aia patrati),
1 pachet margarina,
100 gr alune,
1 plic zahar vanilat, 
1 punga lapte praf,
1 punga nuca de cocos.
Preparare:
        Foile de napolitana se sfarama marunt de tot (aproape praf) si se amesteca cu margarina si laptele praf pana obtinem o compozitie omogena. Apoi se fac bilute rotunde in mijlocul carora se pune cate o aluna., dupa care le rostogolim prin nuca de cocos si le asezam pe platou. 
         Pe vremuri gaseai doar nuca de cocos alba, insa acum ...ai la dispozitie o gama diversificata de culori. Eu am ales alba si rosie.

4 comentarii:

Florina spunea...

Imi plac!

Alice spunea...

super! ce gramaj la pungile de lapte praf si cocos? pup

Monya spunea...

Alice....erau de 200 grame...insa eu n am folosit toata punga. Am pus "din ochi"...pana am obtinut o compozitie destul de tare, sa pot face "bilutele"

TeoBucatar spunea...

Imi plac la nebunie bomboanele astea!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...