luni, 14 ianuarie 2013

Parjoale cu sos alb

 Ca orice moldovean de soi, si eu iubesc parjoalele . In orice fel  !!!! Dar mai ales cu mamaliga. Si cum zilele trecute am facut o portie imensa de parjoale, ce parea a nu se mai termina de mancat si deja inregistram refuzuri cand intrebam "mancam parjoale ??"  , m-am hotarat sa schimb meniul si sa inlocuiesc parjoalele cu parjoale cu sos alb. Si, de data asta mi-a mers, desi initial am auzit murmurand o remarca "parjoale cu usturoi si cu smantana?? unde-ai auzit de asa ceva?" . bineinteles ca i-am dat "ignore" si mi-am vazut de ale mele...
Ingrediente:
vreo 6 parjoale mesterite dupa cum va invatam p-aici,
300 gr smantana,
2 linguri faina grau,
1 ou,
1 ceapa,
2-3 fire marar,
sare, piper.
Preparare:
Intr-o tigaie (mai inalta) punem la calit ceapa taiata marunt cu 2-3 linguri ulei. Cand devine lucioasa, adaugam parjoalele, si smantana in care am batut bine un ou si am condimentat dupa gust. Dupa vreo 5 minute (timp in care amestecul a fiert bine) adaugam faina dizolvata in 50 ml apa. Mai dam un clocot de vreo 5 minute, adaugam mararul taiat fin, oprim focul si servim alaturi de o mamaliga fierbinte.

 Pofta mare !!!! Merge de minune cu un pahar de vin fiert !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...