luni, 28 aprilie 2014

"The one" by Oriflame te provoaca !!! Accepta !!

Pe ultima suta de metri am aflat si eu de provocarea lansata de Oriflame , colectia "The one". Si cum era sa nu particip? 

De ce vreau sa primesc noul brand de machiaj Oriflame? Simplu: pentru-ca niciodata nu am destule. Oricat de multe cosmetice as avea in geanta sau , pe etajera de la baie, sau in dulapul cu "provizii" niciodata nu sunt DESTULE . Mereu mai trebuie cate ceva. Ba o crema noua, ba un rimel pentru volum, ba rujul ala roz ca se asorteaza cu noua rochita.Sa nu mai vorbim de oja cu nuante primavaratice. Sau de fondul de ten atat de necesar. Si tot asa. 

Si trebuie sa recunosc ca oricat de suparata, nervoasa sau obosita sunt apelez cu incredere la geanta de cosmetice. Fondul de ten e mereu un prieten de nadejde. Si face perechea ideala cu maria sa  Rimelul

Deci da, mereu voi dori sa incerc noi produse cosmetice. Pentru a-mi pastra starea de spirit pozitiva, pentru a fi cocheta si de ce nu, pentru a atrage priviri invidioase sau de admiratie. Fie ele si de la femei . 

Si nu in ultimul rand imi doresc sa incerc noul brand The One pentru a-mi face un cadou deosebit.

Aici puteti vedea o scurta prezentare a noului brand The One. 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...