joi, 2 aprilie 2015

Vegeta te face sef !

"Pune mama, putina Vegeta pentru un plus de gust! " 

au fost cuvintele pe care le-am auzit cel mai des cand mi-am inceput aventura in bucatarie, la cratita. Si-mi erau soptite de mama, supervizor absolut . La momentul acela nu prea intelegeam eu cum o lingura delegume cu sare pot inmiresma mancarea. Cu timpul am ajuns sa-i dau dreptate mamei, pentru-ca DA, mamele au intotdeauna dreptate, si DA, vegeta face mancarea mai gustoasa. 

 Vegeta datează din anul 1958.
Produsul se numea la început Vegeta 40, iar astăzi poate fi recunoscut prin culoarea sa albastră
 şi emblema bucătarului care au însotit produsul în toţi aceşti ani.
Vegeta este un bun companion al meselor delicioase, dând un plus de savoare momentelor culinare.
Dispute au fost si vor fi mereu. Chiar zilele trecute am zarit un comentariu gen " nu cumpar Vegeta, de ce sa dau 20-25 lei / kg sare, cand imi pot face acasa?"sau " vai...chimicale, E-uri ?"  Eu cred insa ca nu e chiar asa, vegeta e naturala, in plic gasim legume deshidratate si sare, Toate adunate intr-un plic magic. Si daca mama - exigenta in persoana cand vine vorba de gust, a adoptat Vegeta in bucataria noastra, si eu am facut la fel. Ba am dat "microbul " si kinder-ului din dotare, care stie pe de rost raftul cu vegeta de la supermarket. 

Acum Vegeta cauta Ambasador din randul bloggerilor. Cand ajungi Blogger oficial Vegeta ai cateva sarcini dar si recompense pe masura:
  • Blogul tău va găzui bannere cu câştigătorii concursului Vegeta pe care îl va organiza clientul pe Facebook. Bannerele sunt postate timp de o două săptămâni şi vei primi ulterior mai multe detalii despre acest concurs.
  • Vei coordona o campanie de suflet – în care, alături de tine și de alți voluntari – va fi gătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament.
  • Vei prezenta experiența ta ca blogger Vegeta in doua articole postate pe blogul tău.
  • Vei fi anunțat pe pagina de Facebook Vegeta ca Blogger Oficial.
  • Periodic, vor fi distribuite link-uri spre articolele interesante de pe blogul tău pe pagina de Facebook Vegeta."


Acestea fiind spuse va poftesc sa pregatiti o masa gustoasa cu VEGETA !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...