vineri, 9 septembrie 2016

Cum sa-ti faci singur cutii de popcorn

Uneori ma izbeste peste ceafa o creativitate din aia nebuna, si ma tot ghionteste si ma tot ingramadeste. Iar in astfel de momente nu-i pot rezista si...creez. Si cum ghiontul de data asta a fost strans legat de ziua plodului din dotare, m-am apucat sa creez. 

Intai de toate mi-am facut o lista cu cele necesare pentru petrecere. Si mi-am zis ”anul asta fac acasa decoratiunile. singura. SINGURA am spus”. O fi fost bine, o fi fost rau....n am idee. Cert e ca desi parea simplu si rapid , toata operatiunea mi-a luat ceva timp. 


Am pregatit:

- ghirlanda personalizata cu numele sarbatoritei, 
- coifuri, 
- paie de suc cu flori, 
- scobitori cu personaje din desene animate /povesti, 
-si ....cutiile de popcorn despre care vorbim azi. 

Pentru cutiile de popcorn aveti nevoie de foi carton colorate sau albe , dupa preferinta si lipici. 

Pentru modul de confectionare m-am inspirat de aici...cutii popcorn.

La final am lipit etichete  cu mesaj si le-am umplut cu popcorn si pufarini. 

Cei mici au fost foarte incantati. 

Daca v-a stranit interesul si vreti sa stiti cum se fac si restul decoratiunilor...urmariti-ma. In curand mai povestim despre creatiile mele hand made :D 

Un comentariu:

Unknown spunea...

SUPER IDEILE
ASteptam si restul decoratiunilor, si poze mai multe!!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...