luni, 30 ianuarie 2017

Parada ”Week-end cu spor” , ianuarie 2017

De ceva ani, cam de când a luat ființa-n blogogsferă această noua provocare, mi-am facut un ritual de a fi ”gazda de ianuarie”. E un fel de lait motiv, asa că nu am cedat locul nici cand am fost rugata sa fac un schimb. Si daca-i sfarsit de luna e rost de parada. Gospodine numai una si una, retete care mai de care mai de soi si mai gustoase (ca doar am fost sursa de inspiratie :)  )
Eu va multumesc dragele mele pentru participare, pentru-ca nu renuntati la aceasta traditie frumoasa de a ne cunoaste mai bine (chiar si numai online, desi eu mi-am propus ca anul asta sa fac o vizita- fie ea si f.f. scurta- la Galati), de a ne rasfoi blogurile, de a ne aprecia munca si de ce nu, de a spune cateva cuvinte frumoase despre noi.

Si sa incepem parada,  zic !

Oana ne-a adus o delicioasa salata de ciuperci cu maioneza si usturoi

Sidy ne-a invitat la o farfurie de ciorba de cartofi cu tarhon si afumatura

Lubita  ne-a adus desertul, o prajitura cu visine si cirese amare

dar si un pranz delicios - chiftele de ton si salsa de porumb

Cristina a venit pentru inceput cu un cozonac unguresc cu nuca si merisoare



si ne mai "ameninta" cu cateva retete delicioase
PS...au venit repejor retele :)

tort rapid cu fructe





Elena a pregatit tot un desert, o budinca de orez cu portocale


Margareta a preparat un delicios bors din cocos de tara

Laura a venit cu putina intarziere dar a adus niste briose cu portocale  delicioase .

Si cam acestea au fost retetele participante ! Eu va multumesc din nou.
 Jos palaria !

7 comentarii:

http://leniass.blogspot.com/ spunea...

Numai bunatati!!!! Mi s-a facut foame instant :)
Multumim pentru gazduire! :)

PanaCris spunea...

Minunata parada. Promit ca aduc repejor si cele doua retete promise! ;) Felicitari! :-*

Oana D. spunea...

Multumesc pentru onoare de a fi prima in aceasta parada, desi n-as zice ca eu am venit cu prima reteta, dar poate ma insel :) Felicitari culinareselor participante si la cat mai multe bucate gustoase tuturor!

Stefy spunea...

participante putine, dar retete delicioase! multumim pentru gazduire!

Lubita Iancu spunea...

Frumoasă paradă si delicioasă! Multumim Monica pentru găzduire!

In bucatarie la Sidy spunea...

Frumoasa parada lunii ianuarie ! Multumim de gazduire Monica draga...deci anul viitor in ianuarie ...tot tu ?
Mult succes !

Monya spunea...

Sidonia....tot eu daca ajungem sanatosi

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...