marți, 13 iulie 2010

"BUDINCA CU BRANZA"

Cu cateva seri in urma am facut spaghete cu sos pentru cina...si cum mi se parea ca n-o sa ma satur (imi era foame) am pus la fiert un pachet de 500 gr spaghete care bineinteles ca nu s-au mancat toate. Si tot, bineinteles, au inceput comentariile......"faceti risipa, nu economisiti deloc" (din partea mamei mele) asa ca in loc sa arunc spaghetele ramase (cum fac de obicei) m-am hotarat sa fac o .....nu stiu cum sa o numesc asa ca o sa-i zic "budinca cu branza".

Ingrediente:

1/4 pachet spaghete,
300 gr branza,
100 gr zahar,
1 plic zahar vanilat,
1 esenta vanilie/rom (dupa preferinta)
3 oua.





Spaghetele  (daca nu v-au ramas de la alt meniu, cum am patit eu) se fierb  (in apa clocotita inainte) cu un praf de sare si 2 linguri de ulei (sa nu se lipeasca). Dupa ce au fiert, se scurg de apa si se lasa la racit.Intr-o tava "tapetata" cu hartie de copt, se aseaza un strat de spaghete, apoi un strat de branza, apoi iar un strat de spaghete. Se unge cu un ou batut, se presara zaharul vanilat si sa da la cuptorul incins in prealabil. Dupa aproximativ 30 e gata.
Branza se amesteca cu zaharul si cu 2 oua oua pana devine ca o crema omogena.
Simplu si rapid.  Pofta Mare.

Niciun comentariu: