marți, 2 aprilie 2013

Blogger Ambasador

Pai daca-i bal, bal sa fie !!!

Cu surle si trambite va anunt ca se cauta ambasador  (blogger) pentru "Zorile Store". Ce face "zorilestore"??? Vinde produse de incaltaminte si imbracaminte plus accesorii, iar de aceasta data au pus la bataie incaltaminte : papuci si pantofi sport !!

Printr-un noroc nebanuit am aflat si eu de campania Curatenia-de-primavara lansata de BA (blogawards).

Rasfoind produsele puse la dispozitie de  Zorile store mi-au atras atentia acesti papuci (bine, m-ati prins !!! recunosc !! m-am trezit tarziu iar in dreptul produsului dorit scria "stoc epuizat" ) care cred ca se potrivesc de minune cu zeci de tinute (deja am cateva idei conturate...)

Si cum o femeie nu are niciodata indeajuns de multi papuci, cred ca aceasta pereche va fi de mare ajutor, chiar daca sotul din dotare va marai "iar papuci???" 

Niciun comentariu: