miercuri, 30 decembrie 2020

Rulada cu spanac



Rulada aceasta a completat cu succes lista de aperitive pregătite pentru ziua de naștere a kinder-ului din dotare. Fiind petrecere pentru copii, am căutat retete vesele si colorate. Și gustoase. Și usor de înhatat din farfurie în timp ce alergi după alt copil sau după mingea de fotbal. 
Recunosc , ca deși a fost o perioadă în care am fugit de rulade ca dracul de tamâie cum se spune, după ce mi-am făcut curaj și le-am testat pentru prima oara, acum mi se par foarte usor de făcut si caut mereu retete noi.


Ingrediente:

pt. blat:
4 galbenuşuri de ou
150 ml smantana
1 plic praf de copt
1 lingurita de sare
5 linguri faina
200 gr spanac congelat
4 albusuri

pt. umplutura:
100 gr feta (rasa)
125 gr crema de branza Philadelphia
150 gr telemea sarata (rasa)
50 g mozzarella (rasa)
200 gr ciuperci din conserva (taiate mărunt)
100 gr sunca taiata cubulete
1/2 ceapa



Preparare:

Intr-un vas amestecam galbenusurile cu smantana. Adaugam spanacul dezghetat si scurs bine (in pumn) de apa, apoi integram faina amestecata cu praful de copt si sarea.

La sfarsit adaugam albusul batut spuma si amestecam usor. 

Turnam aluatul într-o tava tapetata cu hartie de copt (dimensiuni 25*35cm) si il coacem în cuptorul preîncalzit la 180°C, timp de 20-25 minute.

În acest timp, calim ceapa tocata marunt si ciupercile intr-o lingura de ulei. Le scoatem si le lasam sa raceasca. 

Amestecam feta cu crema de branza si telemeaua, apoi adaugam sunca. Amestecam din nou pâna se omegenizeaza.

La final adaugam ciupercile racite si amestecam.

Când este copt, scoatem blatul, il rasturnam pe un prosop umed, presaram mozzarella rasa, apoi amestecul de branzeturi cu ciuperci. Rulam usor. 

După ce se răceste învelim rulada în folie alimentara, apoi o lasam sa stea la frigider pentru minim o ora.

Feliem înainte de servire.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...