Drob mozaic din ficat de pui

O noua luna a inceput asa ca avem o noua gazda de Provocare de week-end. Pe Elena si-al sau blog de unde am ales sa pregatesc o reteta de drob mozaic din ficat de pui . De ce tocmai drob? Pentru-ca mi place ficatul de pui si pentru-ca o astfel de bunatate merge de minune pentru pachetelul de la birou. Si unde mai pui ca nici nu necesita o pregatire complicata si de durata care sa te puna in incurcatura. 


Ingrediente:

500 gr ficat de pui
6 oua crude
4 oua fierte
1 legatura ceapa verde
2 fire usturoi verde
1 legatura patrunjel
1 legatura marar
sare, piper, ulei


Preparare:

Spalam ficatul in doua-trei ape.

Eu am mers pe varianta mai light si am fiert ficatul , insa il puteti praji cateva minute in 2  linguri de ulei.

Am taiat marunt ceapa, usturoiul si verdeata si le-am adaugat peste ficatul fiert, scurs de apa.

Ouale crude le-am batut cu sare si piper si le-am turnat peste ficat apoi am amestecat.

Am taiat ouale fierte in 4 si leam adaugat in compozitie, amestecand usor pentru a nu le sfarama.

Am tapetat o tava cu hartie de copt si am turnat compozitia.

Am dat la cuptorul incins in prealabil pentru aproximativ 45 minute. Am lasat la racit , dupa care l-am feliat.


Saveti pofta !

Comentarii

Elena Bite a spus…
Suuuuper! Ma bucur mult ca ai ales aceasta reteta! Multumesc!

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei