joi, 2 ianuarie 2014

Coniac de cafea (de casa)

 I-am spus coniac. Nu stiu daca e corect. Habar nu am cum altfel sa-i spun, asa ca, de sunteti mai inspirati ca mine....luminati-ma. Insa stiu sigur ca e o bautura spirtoasa cu aroma de cafea. Boabe, mai exact. Si are un gust ...drago-wow... si o culoare superba. 
 Ingrediente:
500 ml tuica de casa (din struguri negri, trasa de 2 ori),
200 ml alcool,
1 esenta de cafea,
4 linguri zahar brun,
4 linguri boabe de cafea (segafredo am avut eu).

Preparare:
Punem intr-o sticla toate ingredientele si lasam la macerat cam 10 zile.
In fiecare zi agitam putin sticla.
Veti observa cum de la o zi la alta, culoarea va deveni tot mai intensa, iar aroma va fi...strumfo-strumfeasca.
Se recomanda a se strecura boabele, insa eu le-am lasat in alcool.
 Serviti cu ea chiar si cei mai mofturosi oaspeti. Sigur o sa le placa. Iar aroma de "rachiu de cazan" de care fug multi, nu se va simti absolut deloc. Pe cuvant !!!

5 comentarii:

Stefy spunea...

la un paharel ma risc si eu..ca mai mult nu tin la bautura!!:))

Monya spunea...

Stefy....cu drag !!!

dia_diana58 spunea...

:d Chiar asa , oare cum s-ar putea numi ? bautura din visine , se numeste visinata , din cirese , ciresata , din zmeura , zmeurata , dar din cafea ??? greu , f greu ... ne mai gandim . Important ca-i buna si ca ti-a placut .
Hai , sa traiesti si ,,LA MULTI ANI !"

Monya spunea...

Dia.........la multi ani !!!
oare "cafeiata" ? ::))

Anonim spunea...

mama soacra mai cumpără pentru mine este lichior
dar nu îl mai găsești

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...