marți, 4 iunie 2024

Salata de gnocchi


Zilele trecute am vazut o reteta asemănătoare și mi s-a părut destul de interesantă, așa că m-am hotarât să încerc și eu o varianta adaptată la gusturile noastre și la ingredientele din camară. 
Ca să nu mai spun ca am căutat gnocchi câteva zile prin magazile. Dacă înainte le vedeam frecvent pe rafturi, acum parcă îmi făceau în ciudă. Dar până la urma am făcut rost de tot ce trebuie și am trecut la treabă. 


Ingrediente:

300 gr gnocchi , 
o mână de frunze de salata , 
5-6 măsline negre, 
5-6 rosii cherry , 
200 gr carne pui fiartă, 
sare, piper, ulei de măsline,
seminte de dovleac


Preparare:

Ca orice salată, este extrem de simplu de usor de pregătit. 

Fierbem gnocchi  3-4 minute (din momentul în care clocoteste apa), apoi îi scurgem de apă. 

Tăiem rosiile în 4 . 

Fierbem pulpa /pieptul de pui in apă cu sare apoi tăiem carnea mărunt  . 
PS: eu am avut o pulpă rămasă de la cină, așa că aceasta salată a fost și un mod de a evita risipa în bucătărie.

Punem toate ingredientele intr-un castron, condimentăm cu sare și piper după gust și amestecăm. 



 S-aveți poftă!


Voi ați încercat vreodată o astfel de salată? Cum vi s-a părut ? Cum gătiți gnocchi? Vă astept cu rețete și sugestii.


Niciun comentariu:

Salata de gnocchi

Zilele trecute am vazut o reteta asemănătoare și mi s-a părut destul de interesantă, așa că m-am hotarât să încerc și eu o varianta adaptată...