luni, 3 iunie 2024

Piure de broccoli

 

Nu este o retetă foarte complicată sau arătoasă din punct de evdere vizual. A trebuit să improvizez putin, să ”dea bine” cat de cât la poză. Si tot nu mi-a reusit. 

Aveam o pungă de broccoli congelat pe care trebuia sa îl gătesc și am căutat diverse rețete. M-am oprit la acest piure (care în fotografiile celorlalte persoane care au pregatit reteta, preparatul final era muuult mai verde ...) care pot sa spun, a iesit delicios. 


Ingrediente:

450 gr broccoli, 

20 ml smântână lichidă, 

un cub unt, 

1 cartof, 

sare, piper



Preparare:


Am fiert broccoli împreună cu cartoful, apoi le-am pus în blender. 

Am adaugat smântâna si untul și am condimentat după gust . 

PS: dacă nu pregatiti piureul pentru pachetelul de la birou, puteți pune și 1-2 căței de usturoi . 

Mixăm până când obținem o cremă fină . 





S-aveți poftă!


 

Niciun comentariu:

Salata de gnocchi

Zilele trecute am vazut o reteta asemănătoare și mi s-a părut destul de interesantă, așa că m-am hotarât să încerc și eu o varianta adaptată...