Rataciri by Horatiu Malaiele

"Copilaria....Cadoul ce ni-l face Viata pentru ce vom avea de indurat...."

"A fost odata....o fata nespus de frumoasa si, totodata nespus de trista pentru-ca era oarba.... i-a spus (prietenului ei bun) ...
 - ...daca cineva ar face o minune si as putea sa vad vreodata, eu m-as marita cu tine !
Si vremea trecea...
Si intr-o binecuvantata zi, cand ciresii si zarzarii isi spargeau mugurii, inalbindu-se la vederea primaverii, cineva i-a daruit frumoasei femei doi ochi. Bandajele au fost scoase si frumoasa femeie a putut sa vada. Fericirea ei  a depasit potriveala cuvintelor.
- Acum , ca poti vedea, a intrebat temator prietenul, te mariti cu mine?
Frumoasa femeie s-a rasucit pe calcaie si l-a vazut pentru prima oara pe prietenul ei. Vremelnica ei bucurie a facut loc deznadejdii.  Si prietenul ei era orb.
Au tacut o vreme.
- Te iubesc mult, i-a spus femeia....dar iarta-ma, nu pot marita cu tine, pentru-ca tu....esti orb.
Si iar au tacut...
-Oriunde vei calatori, i-a spus prietenul...sa nu uiti sa ai grija de ochii tai , pentru-ca inainte de a fi ai tai, au fost ai mei".

Iata cateva fragmente din volumul "Rataciri" al lui Malaiele, volum ce a ajuns la mine, datorita celor de la All, carora le multumesc !!!

Referitor la povestioara, imi amintesc ca am vazut acum ceva ani (vreo 5 la numar) un filmulet pe youtube , care ilustra povestea si l-am cautat de multe ori , insa n-am mai dat de el. Citind ratacirile d-lui Malaiele, mi-am reamintit de aceasta poveste de tragoste , fara happy-end, poveste care la momentul respectiv, dar siu acum, mi-a furat cateva lacrimi si m-a facut sa ma intreb "de ce suntem asa?"

In rest, va recomand sa citit cartea...autorul, va poarta dintr-o extrema in alta, de la copilarie la moarte, de la film la vechi prieteni.... !!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei