joi, 13 ianuarie 2011

Salata de Macrou afumat

Aceasta reteta am degustat-o prima data la nasa mea si mi a placut enorm, asa ca m-am hotarat sa o prepar si eu acasa, mai ales ca nu e nimic complicat la ea. Si e un bun inlocuitor al vesnicei salate de ton cu porumb. Parerea mea.

Ingrediente:
2 buc. macrou afumat,
1 ceapa,
3-4 linguri de maioneza.

Preparare.
Ceapa se taie marunt.
Pestele se curata de piele si de oase si se sfarama . Se adauga ceapa, maioneza si condimente si se amesteca bine bine, pana totul devine ca o pasta.
 
Se aseaza in boluri si se orneaza.
Va doresc POFTA MARE !!!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...