miercuri, 24 august 2011

Oua in cuib de rosii

 Aceasta reteta am vazut-o acum ceva vreme pe un blog la o gospodina (cu scuzele de rigoare , pt ca nu-i retin numele), si trebuie sa recunosc ca arata demential...nu ca a mea. Si cum sotul din dotare e un fan al oualor (adica mananca macar 2 pe zi) intr o dimineata m-am hotarat sa aduc ceva nou clasicelor ochiuri .

Ingrediente:
2 oua,
2 rosii de gradina,
50 gr cas ras,
condimente,
busuioc

Preparare:
 Se iau 2 rosii si se scobesc de miez, apoi se condimenteaza cu putin busuioc. In mijlocul fiecarei rosii se adauga cate un ou si se pun intr-o tigaie cu capac (vestita dry - cooker in cazul meu) si se lasa pe flacara aragazului. Daca nu aveti o tigaie cu capac, se aseaza rosiile in tava si se dau la cuptor.
Cand s-au prajit ouale, se scot pe farfurie, se presara cas/cascaval/branza rasa, se condimenteaza si se servesc calde. Sunt delicioase !!!!!!!!

 Noi le-am servit alaturi de cateva cuburi de piept de pui si cas de vacuta !!!!


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...