Oua in cuib de rosii

 Aceasta reteta am vazut-o acum ceva vreme pe un blog la o gospodina (cu scuzele de rigoare , pt ca nu-i retin numele), si trebuie sa recunosc ca arata demential...nu ca a mea. Si cum sotul din dotare e un fan al oualor (adica mananca macar 2 pe zi) intr o dimineata m-am hotarat sa aduc ceva nou clasicelor ochiuri .

Ingrediente:
2 oua,
2 rosii de gradina,
50 gr cas ras,
condimente,
busuioc

Preparare:
 Se iau 2 rosii si se scobesc de miez, apoi se condimenteaza cu putin busuioc. In mijlocul fiecarei rosii se adauga cate un ou si se pun intr-o tigaie cu capac (vestita dry - cooker in cazul meu) si se lasa pe flacara aragazului. Daca nu aveti o tigaie cu capac, se aseaza rosiile in tava si se dau la cuptor.
Cand s-au prajit ouale, se scot pe farfurie, se presara cas/cascaval/branza rasa, se condimenteaza si se servesc calde. Sunt delicioase !!!!!!!!

 Noi le-am servit alaturi de cateva cuburi de piept de pui si cas de vacuta !!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei