Pui cu sos de marar

De cand mi s-a marit familia, incerc mereu sa fac retete care nu cer multa migala si timp in bucatarie, nu de alta dar n-am la dispozitie decat pauze de 1 ora, maxim 1 ora jumate. Asa ca zilele astea, rasfoind o revista cu retete am gasit aceasta reteta care sincer mi-a atras atentia.


Ingrediente:
2 legaturi mari de marar,
carne de pui (eu am folosit pulpele si aripile de la un pui de curte),
2 cepe,
1 ardei gras,
2 linguri faina grau,
condimente.

Preparare:
Se taie ceapa marunt si se pune la calit impreuna cu carnea de pui. Cand se rumeneste un pic, se adauga 1 pahar apa (cam 200 ml) si se lasa la fiert inabusit circa 30 minute (ca e pui de curte care fierbe mai greu).Dar, daca folositi din cei de comert, obisnuiti, verificati cand e fiarta carnea.
Intre timp taiem mararul (nu foarte marunt) si ardeiul si adaugam peste carnea de pui. Condimentam dupa gust si mai lasam la fiert cam 15-20 minute. Cu 5 minute inainte de final adaugam cele 2 linguri de faina si amestecam bine de tot sa obtinem un sos omogen.

Pofta buna !!!

Merge foarte bine cu mamaliga si bineinteles cu un pahar de vin.

Comentarii

stefy a spus…
imi place cum arat!! si sigur si la gust este ff bun!!

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei