sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Gris cu lapte (Desertul copilariei)



De cand avem bebe mic in casa, si mai ales de cand am inceput diversificarea, tot bantui pe net sa vad ce si cand pot sa-i dau mancaruri noi piticei noastre. Si tot bantuind asa, am observat ca majoritatea piticilor papa gris cu lapte. Si bineinteles ca mi s-a facut pofta de acest desert simplu, desert care mi-a fost bun prieten in copilarie, asa ca am trecut la treaba.

Complicata operatiune....hmmmm !!!!!



Ingrediente:

500 ml lapte ,
gris (pus "din ochi")
esenta vanilie, 
2 linguri zahar,
2 linguri dulceata de cirese (sau orice alta dulceata va place).


Preparare:

Punem laptele cu esenta si zaharul, la fiert, la foc mic.
Cand incepe sa fiarba adaugam grisul , in ploaie, ca la mamaliga (o sa va dati seama dupa consistenta, cand trebuie sa va opriti). Amestecam bine-bine sa nu ramana cocoloase.
Mai lasam la fiert  aproximativ 10 minute timp in care mai amestecam din cand in cand.
Oprim focul si punem grisul cu lapte in castronele.
La servire putem pune cate o lingurita de dulceata deasupra, insa este delicios si fara dulceata.

Daca vreti sa arate ca in poza de mai jos, puneti in castron 2 linguri din dulceata preferata apoi turnati grisul cu lapte. Lasati sa se raceasca si rasturnati pe o farfurie.


2 comentarii:

Stefy spunea...

chiar daca nu ai mai postat ceva in ultimul timp (probabil sofia e de vina:P) eu inca te urmaresc si iti mai ofer un premiu asa ca sa te stimulez sa nu uiti ca asteptam retete noi de la tine!!

Anonim spunea...

Chiar desertul copilariei :) imi amintesc cu drag de el.Fetita mea nu a vrut sa pape gris cu lapte niciodata, dar nu este tarziu sa mai incerc, are doar 2 ani si 7 luni.....mie imi place tare mult :))

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...