Gris cu lapte (Desertul copilariei)

 De cand avem bebe mic in casa, si mai ales de cand am inceput diversificarea, tot bantui pe net sa vad ce si cand sa-i dau mancaruri noi piticei noastre. Si tot bantuind asa, am observat ca majoritatea piticilor papa gris cu lapte. Si bineinteles ca mi s-a facut pofta de acest desert simplu, desert care mi-a fost bun prieten in copilarie, asa ca am trecut la treaba.

Complicata operatiune....hmmmm !!!!!


Ingrediente:

500 ml lapte ,
gris (pus "din ochi")
2 linguri dulceata de cirese (sau orice alta dulceata va place).

Preparare:
Punem laptele la fiert. Cand incepe sa fiarba adaugam grisul , in ploaie, ca la mamaliga (o sa va dati seama dupa consistenta, cand trebuie sa va opriti). Amestecam bine-bine sa nu ramana cocoloase.
Mai lasam la fiert  aproximativ 10 minute, apoi il turnam in vase. 
La servire punem cate o lingurita de dulceata deasupra, insa este delicios si fara dulceata.

Comentarii

stefy a spus…
chiar daca nu ai mai postat ceva in ultimul timp (probabil sofia e de vina:P) eu inca te urmaresc si iti mai ofer un premiu asa ca sa te stimulez sa nu uiti ca asteptam retete noi de la tine!!
Anonim a spus…
Chiar desertul copilariei :) imi amintesc cu drag de el.Fetita mea nu a vrut sa pape gris cu lapte niciodata, dar nu este tarziu sa mai incerc, are doar 2 ani si 7 luni.....mie imi place tare mult :))

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei

Coniac de cafea (de casa)