marți, 17 iulie 2012

Blogul meu e premiat !!!


Si iata ca micul meu blog a fost premiat, pentru cel de-al 2 lea an de activitate (zic eu ). Insa acest premiu nu vine singur ci insotit de cateva "porunci".
 Iata-le:

1..Mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat cu link către ea
Multumesc Stefania !!!!!!!! (cu scuzele de rigoare pentru intarziere )

2.Spune de unde ţi-a venit ideea să îţi creezi un blog şi ce te determină să continui
Sincer????!!!!??? Pai era (si inca este)  la moda sa ai un blog al tau unde sa-ti expui creatiile, gandurile, ideile mai bune sau mai rele, ineptiile, orice ti trece prin cap. Initial l-am vrut un blog de bucate, dar pe parcurs am mai "calcat pe alaturi" si am mai scris si altele. Ce ma determina sa continui??? Nu stiu. De multe ori am vrut sa renunt, dar de fiecare data m-am razgandit. Poate dorinta de a deveni mai bun, mai cautat, uneori un comentariu "de lauda" la o postare ma face sa continui...sunt `nspemii de motive.

3.Descrie pe scurt o zi obişnuită din viaţa ta.
Mmmm.....trezirea la 6.30.-7.30 in functie de programul donsoarei mele, alintat, schimbat, hranit mandruta...plimbarea OBLIGATORIE de dimineata....apoi somnul de frumusete al gazei. Cat doarme mandruta fie bucataresc fie strang prin casa jucarii, hainute...fie pierd timpul pe net....apoi iar  alintat, schimbat, hranit mandruta...plimbarea OBLIGATORIE de dupa amiaza...iar nani...iar ....fie bucataresc fie strang prin casa jucarii, hainute...fie pierd timpul pe net...si tot asa. Poate unora li se pare monoton, insa credeti-ma ca am zile cand abia am timp sa respir. Si nu exagerez cand spun ca tot universul se invarte in jurul mandrutei mele :D.

 4.Cea mai bună colaborare a ta cu un alt blogger.
 Aici urmeaza o liniuta ----------, pe care sper sa o completez la un moment dat .

5.Cea mai " urata" colaborare cu un alt blogger
 Aici urmeaza o liniuta ----------, pe care sper sa nu o completez la un moment dat .

6. Explică pe scurt ce înseamnă pentru tine blogul pe care îl deţii
Provocare !!! Nervi !!! Perseverenta !!! Bataie de cap !!! (toate la un loc )

7. Acordă " Beautiful Blogger Award" cel puţin la 5 bloggeri.

Premiantii mei sunt: nu stiu daca vor afla vreodata de premiu, daca vor fi incantati ca eu, un blog mic acord premii "onorifice" unor bloguri de renume...dar...porunca-i porunca !!


Flori, animale si oameni
Laura's blog
Life and coffee beans
Retete culinare si retete de prajituri
Şefă la mine în bucătărie



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...