luni, 5 august 2013

Ce este / cine este Hipster-ul ?? !! ??


Trebuie sa recunosc ca  acest mesaj mi-a dat de gandit !!! Si-am frunzarit Sf.Google ceva vreme,dar tot nu m-am lamurit !!! Deci va intreb si pe voi: care-i definitia HIPSTERULUI ???
Azi prin doza mea zilnica de chimic mi s-a sugerat subtil sa o impart cu un hipster !! Bine-bine, eu o impart , dar ce-i ala hipster??

La o prima "vedere"
... hipster = chilot cu talie joasa (conform unui site ce distribuie "marfuri" de gen).

Apoi,
.... hipster = persoana care poarta palarie si esarfa cu carouri / obligatoriu un element vestimentar cu carouri. Si ...freza ciufulita (cam ca a noastra, cand ne trezim) dar geluita maxim. Si...ochelari cu rame groase....

...conform Urban Dictionary”, cel mai autorizat dictionar online al limbajului urban, hipster, care deriva din termenul slang „hip”, cu alte cuvinte „informat despre ultima moda”, este o subcultura a unor persoane cu vârsta cuprinsa intre 20 si 30 de ani care cred in gândirea independenta, anticonformism, creativitate, arta si muzica indie.

....hipster nu este egal cu EMO. :))  (asta mi-a placut maxim..)

....o publicatie de renume, scria prin 2008 un articol prin care afirma ca a te imbraci „hipster” inseamna sa dezgropi tot ce e mai rau in moda ultimilor 20 de ani si sa fii teribil de „fashion”

Si desi mi-am facut asa o imagine....va intreb si pe voi ...ce este HIPSTER-ul??



Un comentariu:

Anonim spunea...

Bine spus, pacat ca nu o citesc cei ce trebuie sa o citeasca

My site - Taxa Auto

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...