marți, 22 septembrie 2015

Circul Orlando vs Circul Toredo

Zilele astea, in orasul nostru drag au poposit doua circuri : Orlando si Toredo . Bucuria plodului din dotare. Din momentul in care a vazut corturile instalate n-am mai avut liniste "mami, vreau la circ", "cand mergem la circ" si tot asa . Pentru a scapa de gura ei , dar si pentru a o vedea ranjind la animale si clovni am zis fie, hai la circ. 


Prima reprezentatie a fost la Orlando. Pretul biletelor era intre 30-40 lei /pers in functie de locul ales (tribuna centrala / laterala / loja).Cu un flyer primit la gradi am avut 10 lei reducere /bilet. 

Circul a fost absolut minunat. 

Dresuri de lei, tigri (facute de catre o femeie dresor), cai, camile, zebre, lame. Animale ingrijite si curate.

Numerele de acrobatie sustinute si de insusi Orlando (directorul circului) dar si de alti acrobati te faceau sa-ti stea inima in loc . 

Clovnii....deliciosi si super mega comici. Stiau sa faca atmosfera intre momente (cat se amenaja scena)

Sonorizarea buna.

Costumele "circarilor" (sincer nu stiu cum sa le spun altfel) impecabile. Stralucitoare, superbe. 

Un alt plus a fost faptul ca erau scaune pentru toata lumea, nu acele bancute fara spatar, astfel incat pe durata intregului spectacol (peste 2 ore jumatate) am stat destul de comod. 

Pe intreaga durata a spectacolului puteai sa filmezi sau sa faci fotografii fara nici o problema. 

In pauza contra sumei de 3 lei / persoana puteai vizita si fotografia animalele.

Un moment impresionant, cel putin pentru mine, a fost la final , cand toti cei care au sustinut reprezentatiile au venit in arena, au facut o plecaciune, si au primit aplauzele publicului (grrr, mi s-a facut pilea de gaina) iar la iesire ne-au intampinat zambind pentru poze, autografe, strangeri de mana absolut toti.


Intre timp, am primit invitatii (gratis !!!) si la circul Toredo. Am zis hai sa mergem si aici sa vedem diferenta. 
Si diferenta s-a vazut. 

Am avut si aici dresuri de animale (mai multe ca la Orlando) tigri absolut superbi, cai, ponei, lame, maimute care calareau ponei, camile, serpi si alte reptile. Cam aceeasi reprezentatie.

Clovnii...si aici demential de amuzanti. 

In plus fata de Orlando, au fost si momente de magie (transformat porumbei in iepuri, aparut si disparut obiecte, inchis o pitica in lada si bagat sabii in lada respectiva - aici fie-mea avea un zambet sec si spunea intr-una "vreau sa apara pitica") executate de magicianul Toredo .

Numere de acrobatie interesante, dar slabute. 

Costumele si recuzita nu impresionau. Pareau destul de vechi si ponosite. Exceptie cel al dresorului de camile.

Si aici puteai vizita animalele in pauza, contra sumei de 5 lei/ persoana. Copii sub 2 ani  gratis. 
Tot in pauza puteai face poze cu camila sau calari poneiul, contra cost (in jur de 30 lei). N-am facut-o, mi   s-a parut scump.

Nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc ca nu aveai voie sa fotografiezi  / filmezi. Stateau cei de la circ printre randuri si se burzuluiau la spectatorii care indrazneau sa faca o fotografie de ziceai ca cine stie ce-au facut. Erau agasanti, chiar enervanti.

Un alt moment care nu mi-a placut a fost cand prezentatorul (burtos si cu creasta de cocosel) a venit la un copil si i-a spus sa nu mai sara ca "daca nu te linistesti te dau afara" . Noo, pe bune ?!!

Aici , aveai bancute , destul de incomode pentru 2 ore de spectacol.

La final, s-au prezentat si aici "circarii" dar parca nu la fel de frumos ca cei de la Orlando. Au facut o plecaciune si dusi au fost.. Parea un fel de " hai bine c-am scapat". 

La iesire erau dresorii de animale, clovnii si cei care strangeau . 

La ambele circuri ai pe ce cheltui suplimentar banuti: popcorn, vata de zahar, baloane, baghete magice, tot felul de sabii luminoase, masti . nasuri de clovn (toate intre 5-15 lei).

Per total, din punctul meu de vedere Orlando a castigat batalia circurilor. 

Copilul a fost incatat, dar si dezamagit la ambele circuri : la Orlando ca nu avea maimute, la Toredo ca nu avea zebre.  :))

Simpatica a fost la Toredo , cand i-am zis "hai sa-ti fac poza cu clovnul" iar fie-mea miorlaind "eu nu vreau cu clovnul, nici cu piticul...vreau cu nenea pictat pe maini ". Nenea pictat fiind dresorul de lei si camile cu niscaiva tatuaje. WTF??!  Ai 4 ani copchil....grele zile ma asteapta.



2 comentarii:

liliana spunea...

mi-e tare mila de animale. nu as merge la circ,desi stiu ca e atractiv

Monya spunea...

E adevarat ca animalele alea nu cred ca-s incantate de rolul lor in spectacol, insa pentru copii e frumos si nu cred ca la varsta lor inteleg exact cum sta treaba cu regimul de captivitate, etc.

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...