marți, 5 iulie 2016

Tarta cu dovlecei


Apoi daca ai mei n-au fugit inca de acasa sa manance la cantina social inseamna ca mai e loc de niscaiva dovlecei :)))) Nu de alta, dar mai cu subinteles, mai dragalas, fie-mea mi-a replicat intr-o zi ca "mami eu nu mai vleau dovlecei m-am cam satulat" . Mi-am fortat insa un pic norocul si am mai gatit o portie de dovlecei, o tarta de data asta. Si culmea, desi existau proteste "anti-dovlecei" mai mai ca nu a fost de ajuns de mare incat sa se sature :D


Ingrediente:

2 dovlecei, 
6 oua,
100 gr branza (cas, telemea, branza proaspata de vaci -dupa preferinte),
1 ceapa, 
2 linguri faina,
cateva fire marar verde,
sare, piper,


Preparare:

Spalam dovleceii si-i taiem felii subtiri. Punem deoparte vreo 10 felii de dovlecel, iar pe restul le calim 2-3 minute cu o lingura de ulei si cu ceapa tocata marunt. 

Branza o dam prin razatoare. 

Intr-un bol batem ouale spuma. Adaugam branza, cele doua linguri de faina, mararul tocat marunt si condimentam dupa gust. 

La final adaugam dovleceii si amestecam cu grija.

Intr-o tava (rotunda a fost a mea) tapetata cu faina turnam compozitia si asezam deasupra feliile de dovlecel oprite la inceput.

Dam la cuptorul incins in prealabil pentru aproximativ 30 minute.

Se poate servi atat calda cat si rece .



S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...