Cum sa-ti faci singur cutii de popcorn

Uneori ma izbeste peste ceafa o creativitate din aia nebuna, si ma tot ghionteste si ma tot ingramadeste. Iar in astfel de momente nu-i pot rezista si...creez. Si cum ghiontul de data asta a fost strans legat de ziua plodului din dotare, m-am apucat sa creez. 

Intai de toate mi-am facut o lista cu cele necesare pentru petrecere. Si mi-am zis ”anul asta fac acasa decoratiunile. singura. SINGURA am spus”. O fi fost bine, o fi fost rau....n am idee. Cert e ca desi parea simplu si rapid , toata operatiunea mi-a luat ceva timp. 


Am pregatit:

- ghirlanda personalizata cu numele sarbatoritei, 
- coifuri, 
- paie de suc cu flori, 
- scobitori cu personaje din desene animate /povesti, 
-si ....cutiile de popcorn despre care vorbim azi. 

Pentru cutiile de popcorn aveti nevoie de foi carton colorate sau albe , dupa preferinta si lipici. 

Pentru modul de confectionare m-am inspirat de aici...cutii popcorn.

La final am lipit etichete  cu mesaj si le-am umplut cu popcorn si pufarini. 

Cei mici au fost foarte incantati. 

Daca v-a stranit interesul si vreti sa stiti cum se fac si restul decoratiunilor...urmariti-ma. In curand mai povestim despre creatiile mele hand made :D 

Comentarii

irina andreea a spus…
SUPER IDEILE
ASteptam si restul decoratiunilor, si poze mai multe!!

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei