joi, 18 ianuarie 2018

Pulpe dezosate cu naut si rosii cherry la cuptor


Reţeta asta am vazut-o pe blogul Laurei Adamache şi cum noi eram în pregătiri culinare pentru sfinţirea căsuţei noastre şi mi-am zis că un astfel de preparat va fi pe placul musafirilor (şi ochios şi gustos, ce poţi cere mai mult?) . Şi aşa a şi fost cu câteva mici excepţii de vârsta a 3-a , mai conservatoare decât prevede legea (nu că nu le-a plăcut, dar nu ştiau ce-i aia şi nici n-au încercat). Mai bine pentru noi, că am avut mai multe porţii.

Ingrediente:

12 pulpe dezosate de pui,
600 gr năut din conservă / prefiert înainte după metoda de aici,
500 gr rosii cherry, 
rozmarin, cimbru, pătrunjel, 
5 căţei usturoi, 
sare, piper


Preparare:

Spalam pulpele si le condimentam după care le asezăm în tavă.

Adăugăm năutul fiert (sau dacă folositi din conserva , scurs de apă) . Presărăm mirodeniile şi stropim cu ulei de măsline.Punem si roşiile.

Dăm tava la cuptorul încins la 220 grade pentru 45 minute.


S-aveţi pofta!


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...