vineri, 30 iulie 2021

Dovlecel cu piept de pui si telemea , la cuptor


 Ca suntem fani (unii mai mult altii mai putin) dovlecei ne-am mai laudat . Ca am devenit fani ”de nevoie” nu stiu daca v-am spus. De ce ”de nevoie” ? Pentru-ca , acum cand e perioada lor, se fac din belsug in gradina si nu ne induram sa i lasam sa se risipeasca. 

Pentru azi am ales sa iesim la raport cu dovlecei umpluti cu carne de pui si branza , gatiti rapid la cuptor. Sanatosi si dietetici  .


Ingrediente:

2 dovlecei, 

300 gr piept de pui, 

200 gr telemea, 

sare, piper



Preparare:

Taiem dovleceii in jumatate pe lungime și cu o lingura scobim miezul. 

Pieptul de pui il tocam cubulete, iar branza o dam prin razatoare. condimentam cu sare si piper si amestecam. 

Umplem fiecare jumatate de dovlecel si o asezam in tava. 

Punem in tava o cana cu apa (cam 200 ml ) acoperim tava si dam la cuptor pentru o ora si jumatate. 

Servim alaturi de o salata de rosii . 



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...