joi, 7 aprilie 2011

Frigarui cu carne de carlan (miel)

A venit primavara, au iesit primele raze de soare....a venit  din nou vremea gratarelor !!!!! Si cum la noi in curte, "musafirii" (nu nepoftiti, ci dragi noua) sunt prezenti mai tot timpul (din primavara-n iarna) si duminica asta s-au anuntat in vizita. Numai ca, de aceast data, m-au prins cam nepregatita la capitolul "provizii de carne de gratar", iar in dotare nu aveam decat niste carnita proaspata de carlan (un miel ceva mai mare ca varsta, dar inca adolescent, nu berbec). Cu emotii (foarte mari recunosc) din cauza gandului ca s-ar putea sa nu le placa, sa simta ca e alt gust , m-am apucat de pregatirea  unor FRIGARUI de pus la gratar.

Pentru asta , am avut nevoie de:
500 gr cane macra (pulpa, in cazul meu)
500 gr ciuperci proaspete,
100 gr slaninuta afumata,
5 cepe,
1 pahar vin alb,
condimente (tarhon si rozmarin),
bete de frigarui.

Preparare:
Am taiat carnea cubulete mici si am lasat-o la macerat cam 30 minute cu vinul alb si condimentele . Recomand tarhonul si rozmarinul pentru carnea de miel, ca nu-i mai simti gustul (desi, eu n-am avut niciodata probleme cu asta).
Intre timp, am curatat ceapa si am taiat-o in patru, procedand la fel si cu ciupercile. Slaninuta, am taiat-o felii subtiri, si am inceput construirea frigaruilor.
 Am infipt pe scobitoare o bucata de carne, o feliuta de slanina, ceapa si o bucata de ciuperca...si tot asa pana nu mai era loc pe bat.
 Acesta e rezultatul final....Le-am servit cu piure, cas de la borcan, paine de casa si muraturi !!!
Trebuie sa recunosc ca au avut succes...n-a ramas decat una..!!! Si nu stiu daca musafirii mei si-au dat seama ce mananca..eu una, nu le-am spus !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...