duminică, 30 octombrie 2011

Pui de "curte" pe pat de morcovi

Inainte de a posta aceasta reteta super complicata si delicioasa, trebuie sa recunosc ca mie mi place la nebunie gustul morcovului in mancare, in orice mancare. Si daca mai adaugi o ceapa calita....mmmm.....m-ai cucerit.
Ca de obicei, eram in criza de timp, si toti urlau de zor "ne e foameeeeee" , dar nici unul nu facea nimic, de parca ar fi fost bebelusi. Toti asteapta hraniti. Am deschis frigiderul si am gasit doar un pui de curte. Zic in gand "nene, tre` sa le dau si garnitura, ca sigur nu le ajunge doar carnea, la cum urla". Si ochii mi-au cazut pe ladita cu morcovi, si asa a incoltit ideea...
Ingrediente:
carne de pui (eu am avut 2 pulpe, 2 aripi si ficatelul),
4-5 morcovi,
1 ceapa,
1 cana vin alb (cam 200 ml),
3 foi dafin,
sare, piper.

Preparare:
Se pune o tigaie cu 3-4 linguri de ulei la incins. Daca folositi pasari de curte, puteti renunta la ulei, ca astea lasa grasime proprie la prajit. Se adauga carnea, se condimenteaza si se prajeste pe toate partile cam 5 minute (iese un sos delicios).
Apoi se adauga ceapa taiata feliute, se caleste cam 2-3 minute, dupa care se adauga 1 cana de apa si vinul . Se pun foile de dafin si se lasa la fiert cam 30 minute (puiul de tara fierbe mai greu ca cel de la "stat")
Cand carnita este fiarta se adauga morcovii taiati felii mai grosute si se lasa la fiert inca 20 minute.
Gustul dulceag al garniturii de morcov va va cuceri negresit. Si unde mai pui ca este o garnitura simpla si economicoasa.
Pofta buna !!
PS: voi reveni si cu alte postari din ciclul "cum sa gatesti un pui de curte"

Un comentariu:

Florina spunea...

Peste morcovi am sa sar insa carnea de pui crescut in curte e foarte gustoasa!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...