luni, 24 octombrie 2011

Supa crema de legume

Zilele trecute ma uitam la TV la un post pe care se difuzeaza non stop fel si fel de retete. Si deodata ....ce-mi vad ochii ???? Prezentatorul lauda de zor o supa....si nu o supa iesita din comun .....ci clasica supa de legume....insa in varianta supa-crema. Iar aceasta supa mi-a adus aminte de zilele petrecute in spital cand am savurat dimineata, la pranz si seara....supa crema de legume. In amintirea acelor vremuri, de mult apuse, m-am gandit sa gatesc din nou o ....daaa, ati ghicit ...supa crema !!!
Ingrediente: legume....fel de fel. Eu am avut:
1 morcov, 
1/2 conopida,
2 ardei,
3 cartofi,
1 ceapa,
4 rosii,
2 catei de usturoi,
3 frunze busuioc,
sare,
piper.

Preparare:
Se taie legumele in bucati potrivite si se pun la fiert. Dupa ce au fiert se scurg de zeama si se paseaza in blender. Se condimenteaza, se adauga zeama si se pune supa din nou la fiert pentru aproximativ 10 minute.
Se taie marunt frunzele de busuioc si se adauga in vasul in care este servita supa crema.  Noi am servit-o cu paine prajita cu gust de usturoi.
PS: pentru un gust si mai bun se poate adauga si ceva piept de pui......

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...