vineri, 16 martie 2012

Frittata cu rosii cherry si cartofi

 Nu prea stiam zilele astea ce sa mai fac de mancare, asa ca am cerut ajutorul Albinutzei care mi-a spus "fa o frittata".  Hmm, frittata? Ce-i aia?? Si da-i cautare pe internet. Am gasit.......mamaaaaaa, da` ce de variante.... Nu ma puteam hotari, asa ca am facut o combinatie intre Frittata cu rosii cherry si branza, de pe blogul renumitei Edith si o ftittata cu cartofi (de pe un alt blog - nu mai stiu care). Si, iata ce a iesit:
 Ingrediente:
5 oua,
3 cartofi medii (curatati de coaja),
100 gr carne,
100 gr parmezan ras,
4 rosii cherry,
2 linguri smantana,
1 ceapa,
2-3 catei usturoi,
sare, piper,
 Preparare:
Cartofii (taiati felii ca pentru prajit) i-am pus la fiert impreuna cu carnea (taiata cubulete).
Ceapa am taiat-o pestisori si am calit-o mpreuna cu usturoiul taiat feliute.
Am batut ouale spuma (cu mixerul) , am adaugat parmezanul ras, smantana, ceapa, usturoiul, cartofii si carnea.
Am condimentat dupa gust, am amestecat ingredientele si am pus totul intr-o tava de tarta tapetata cu hartie de copt.
Am dat la cuptorul incins, la foc mic spre mediu pentru 10 minute. Am adaugat rosiile cherry taiate in jumatati si am dat din nou la cuptor pentru inca vreo 15 minute (pana s-a rumenit bine).
 E delicioasa. E un alt fel de tarta. Un alt fel de omleta. Cred ca o sa mai apelez la aceasta reteta, dar in alta varianta. E excelenta si pentru pus "pachetel".
 Merge de minune simpla, dar si alaturi de niscaiva muraturi. Si rece. Si calda.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...