miercuri, 18 aprilie 2012

Pulpe de pui in sos alb

Azi am o stare asa ..."mai ciudata" si n-am chef de introduceri, asa ca va prezint direct reteta:


Ingrediente:
4 pulpe pui (sau orice parte din pui doriti)
50 g unt/ margarina,
150 ml vin alb,
sare, piper, cimbru, tarhon,

pentru sos:
150 g unt/ margarina (eu prefer unt, intucat margarina lasa apa),
100 g faina,
500 ml lapte,
100 g smantana,
sare, 
Carnea se sareaza, se unge cu unt si se da la cuptor, la foc iute, pana se rumeneste. Dupa ce a capatat culoare, se adauga piperul,cimbrul, tarhonul, vinul. Se acopera, se da focul mic si se lasa sa fiarba inabusit pana scade. Din cand in cand se mai stropeste cu sosul din vas. 

Sosul alb se pregateste astfel: untul se topeste, se adauga faina, laptele, si se amesteca continuu, avand grija sa nu se faca cocoloase. Cand este gata se adauga smantana. Sosul se rastoarna intr-un vas si se adauga bucatile de pui. 
La final se presara cateva fire de patrunjel sau marar, pentru un gust desavarsit dar si pentru aspect.

2 comentarii:

Alice spunea...

vezi ca dai textul cu copy-paste de undeva si ti-l "vede" aiurea....cu colorbackgroud :P


in rest....bun puiul asta

Monya spunea...

i-am dat copy-paste din word.otd unde aveam scrisa reteta ...:)
o sa tin minte sfatul si de acum o sa scriu direct pe blog :P

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...