luni, 9 aprilie 2012

Prajitura cu portocale

De ceva vreme, pierd timpul cascand gura la un post tv unde 24/24 se difuzeaza retete fel de fel (bine, in mare parte....din cele sofisticate, cu ingrediente care nu se gasesc in Romanica, iar daca se gasesc...te ustura buzunarul), insa sunt si retete super simple, super rapide, super bune. 

Una care mi-a atras atentia, a fost aceasta reteta de prajitura cu portocale.
 Ingrediente:
130 ml ulei masline,
130 ml vin,
2 oua,
70 gr malai grisat,
180 gr faina,
180 gr zahar,
1 esenta portocale,
coaja rasa de la 1 portocala,
2 lingurite praf de copt,

Preparare:
Se amesteca ingredientele pana se omogenizeaza, apoi se pun intr-o tava de copt (eu am folosit inelul pt tort) tapetata cu hartie de copt. Deasupra se presara 3-4 linguri de zahar, obtinand astfel o coaja crocanta la exterior. 
Se da prajitura la cuptorul preincalzit, la foc mediu spre mic, pentru 30-35 minute.
Se serveste "glazurat"cu felii de portocale si zeama de la portocala rasa.

 Din punctul meu de vedere reprezinta un desert rapid si gustos pentru toata lumea !!!



Un comentariu:

Stefy spunea...

delicioasaaa!!!! mai ai o portie pentru o pofticioasa?:)

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...