Salata de papadie

 Zilele acestea m-am hotarat sa mi supun familia la teste de "rezistenta", dar mai ales am vrut sa-i arat sotului ca si "buruienile" pot fi delicioase :P, asa ca am pregatit o salata cu un gust acrisor amarui de .......papadie. De fapt de frunze tinere de papadie culese inainte ca aceasta buruiana sa infloreasca. Mi-am zis ca daca nu-i place, nu am ce pierde, "paguba" s-ar rezuma la 2 linguri de ulei si putina zeama de lamaie, deoarece papadie am din belsug prin gradina :))

Iata ce a iesit:
Ingrediente:
o mana de frunze (cam 200 gr am aproximat eu),
2 linguri ulei masline,
zeama de lamaie,
sare, piper.
Preparare:
Se spala frunzele, si se taiea bucati pentru salata.
Se adauga cele 2 linguri de ulei, se sareaza dupa gust, se stoarce zeama de lamaie si se serveste.
 Pot sa va spun doar atat: aceasta reteta a fost delicioasa....si un adevarat succes. Sotul din dotare a mancat cu pofta (bine, recunosc!!! i-am spus ce este abia dupa ce a terminat tot din farfurie :D )
Pentru mai multe bunatati vizitati restaurantele vegetariene  !!!
Pofta buna!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei