Domnisoara Einstein

Stiti ca particip la campania vALLuntar no.2 , nu ??? Doar v-am anuntat cu surle si trambite de campania vALLuntar iniţiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA, campanie care , cu ajutorul vostru imi va aduce in dar un copacel !!!!!!

Dupa ce am studiat in amanunt oferta de carte de la All, m-am oprit pe Strada fictiunii si am ales-o pe "Domnisoara Einstein" de Philip Sington.

Povestea debuteaza cu gasirea unei femei pe jumătate dezbrăcată, aproape moartă, în pădurile de lângă Potsdam. Lângă ea se află niste hârtii despre o prelegere a profesorului Einstein.

Trebuie sa recunosc , ca am fost captivata inca de la primele pagini si datorita subiectului cu tenta de nebunie, descrierea  activitatii psihiatrice din acea vreme si datorita faptului ca sotul din dotare lucreaza intr-un spital de pshihiatrie si de multe ori am incercat sa inteleg ce se intampla cu mintea noastra, cand azi esti "perfect sanatos" si a doua zi te trezesti ca "nu-ti functioneaza toate rotitele".

Pe parcursul povestii, psihiatrul Martin Kirsch face o obsesie atat pentru frumusetea Drei E cat si din dorinta de a avea cu aceasta o relatie  in afara sferei profesor-student si constituie imboldul pentru o călătorie lungă si complexă de explorare a trecutului Mariyei, încercând să explice amnezia femeii si să-i confirme identitatea. 

O poveste captivanta pe care va las sa o descopiriti singuri, dar in acelasi timp  va rog ...........comentati, comentati, comentati !!!!!!

Comentarii

Kadia a spus…
Am fost foarte tentata sa o aleg pentru valluntar, dar tocmai citisem o recenzie care nu mi-a placut si am amanat-o pentru alta data, acum, sincera sa fiu, am devenit curioasa.
miki a spus…
E cea de-a doua carte aleasa in campania asta, insa, nu am citit-o inca. Sper s-o fac zilele astea sa postez si eu a doua recenzie, pentru ca pare o poveste tare interesanta.
Ada Angharad a spus…
Si eu am citit cartea tot in cadrul campaniei VoluntALL. A fost o lectura placuta, cu anumite episoade de suspans, insa previzibila inca din primele capitole.
Miss Ely a spus…
Nu am citit aceasta carte dar auzisem de ea tot in cadrul campaniei. Trebuie sa recunosc ca e prima data cand citesc o recenzie a acestei carti si subiectul mi se pare foarte interesant.Mintea oamenilor mi se pare una dintre cele mai mari enigme.
Loredana a spus…
Pare interesanta!
iri a spus…
am citit mai multe recenzii la ea si pe bune ca incepe sa ma tenteze din ce in ce mai mult :)
Unknown a spus…
Pare interesanta :) Sper ca viitorul sa-mi ofere si mie niste timp pentru a ma relaxa cu o carte :)
stefy a spus…
te invidiez ca inca mai gasesti timp pentru citit!!
aA a spus…
ma tenteaza tare mult cartea aceasta, e pe lista de achizitii, mai ales acum dupa ce am citit si recenzia ta :)
Lore a spus…
m ai facut curioasa, voi cauta si eu cartea :-*
Stefy a spus…
Pare un roman pe gustul meu.
Voinea Alina a spus…
te invidiez ca inca mai ai timp pt citit!....bravo!!!!
Laura a spus…
Gata,este trecuta si pe lista mea cu urmatoarele carti de citit :D
Anonim a spus…
Pare o carte interesanta !! Poate o voi citi si eu candva .
Gabriela a spus…
felicitari pentru lecturi!nu stiu sincer cand mai gasesti timp....pe mine Tudor ma acapareaza total:)),pupici!
stefy a spus…
un premiu dulce te asteapta la mine pe blog
copilarim a spus…
Eu sunt curioasa daca exista sau nu vreun grad de inrudire... TRebuie sa o citesc
Cupcake a spus…
interesant,dar...bizara cartea

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei