sâmbătă, 15 februarie 2014

Otet cu ardei iuti si o imbratisare virtuala


Luna aceasta, imbraţişarea virtuală merge la Angelica o minune de femeie care adoră să gătească, după cum spune chiar ea. 
 Pur si simplu o iubesc (culinar vorbind, pentru tot ce face) . De prima data când i-am descoperit blogul, am fost fascinata de fotografiile pur si simplu "woooow", de mancarurile pregatite, de modul de prezentare, de absolut tot. De nu mă credeti, va invit sa o vizitati şi nu veţi regreta. 

Iar cand vine vorba de Viata la ţară nu pot sa nu fiu de acord cu Angi si să spun şi eu ca ...natura e divina.

 Ce pot sa spun mai mult ??!! Pfiuuuuu, as scrie pagini intregi insa vă las pe voi sa o descoperiţi şi să-mi spuneţi daca am dreptate !!

Mai spun doar ca.......Un singur mare regret am: ca nu o cunosc personal. dar nu se ştie niciodată ce ne rezervă viaţa 

Si, cu toate că Angi are niste retete de-ţi lasă gura apă, din lipsa de timp (nu o folosesc ca scuza, dar ma justific ;)  ) m-am oprit asupra unei reţete simple şi iuţi : oţet cu ardei iuţi.

 Treaba-i simpla tare.

Ingrediente: 
2 ardei iuti (unul rosu, unul verde),
2-3 crengute cimbru verde,
otet (cat cuprinde vasul in care-i puneti).

Preparare:
Am spalat ardeii, i-am sters cu un prosop , i-am taiat felii si i-am curatat de seminte (mi-au mai scapat cateva pe ici pe colo, dar asta-i trebusoara).
Am pus ardeii in borcanel(cateva felii rosii, cateva verzi, m-am jucat putin ca da bine mozaicul) si pe margini am pus crengutele de cimbru.
Am adaugat otet pana a acoperit ardeii si am pus capacul.

Acum....asa cum zicea si Angi, oi vedea la ce-i voi folosi.

Daca faceti cantitati mai mari, atentie la degetele. Spalati-va bine dupa ce terminati, sa nu dati la ochisori cu iute. 



Provocarea asta a "îmbraţisărilor secrete" a fost lansată de Cristina iar luna asta va fi gazduită de Elena , două doamne minunate !!

Un comentariu:

Cristina's World spunea...

Pozele sunt minunate! ♥
Sigur Angi va aprecia gandul tau cel bun! Multumesc frumos pentru participare si te astept cu drag si luna viitoare :D

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...