Supa picanta cu varza de bruxelles


 Ingrediente:
15-20 verze de Bruxelles,
1 l apă,
o ceapa rosie,
1 morcov,
1 pastarnac
100 gr rosii , din conservă,
4 ardei verzi,
3 catei usturoi,
2-3 frunze telina,
2-3 fire de patrunjel proaspăt,
3 linguri de ulei de masline,
1 ardei iute, rosu,
100 gr fidea,
sare, piper

Preparare:

Intai de toate am oparit varzutele, pentru a evita aparitia gustului amarui (nah, aici nu merge cu vestitul gust rece si amarui).
Am pus o oala cu 1 l apa şi o lingura cu sare la clocotit. Cand face bulbuci, am adaugat verzele curatate de frunzele externe. Le-am oparit 3 minute apoi le-am trecut rapid prin jet rece de apa. Le-am lasat la scurs.

Am spalat ardeii, usturoiul necuratat, ceapa rosie -tot necuratata- si frunzele de telina. Am taiat ceapa rosie (salota cum i se mai spune) in doua pe lungime. 
Am pus toate legumele intr-o tava, le-am stropit cu cele 2 linguri de ulei de masline, am condimentat cu sare si piper, si le-am copt in cuptorul preincalzit pentru 10 minute. Dupa cele 10 minute, am adaugat si verzele si le-am mai lasam in cuptor inca 5 minute.

După ce s-au racit putin, am curatat legumele de coaja si le-am taiat marunt.

Într-o oala, am pus 1 lingura de ulei si am adaugat ardeiul iute taiat in doua si rosiile din conserva. Le-am calit 2-3 minute, pe foc mic, apoi am adaugat legumele coapte.

Morcovul si pastarnacul le-am curatat si le-am dat pe razatoare apoi le-am adaugat in tigaie. Am mai calit amestecul cateva secunde.

Am adaugat 1 litru de apa.Am lasat sa fiarba aproximativ 10 minute, am adaugat fideaua, am mai fiert 5 minute, dupa care am oprit focul.

Am adaugat patrunjelul tocat marunt  si am servit alaturi de paine prajita.


Această postare va fi publicată şi pe Blogul Claudiei în calitate de gazdă a 
Provocării  "Weekend cu spor" lansată de Stefania.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei