luni, 26 ianuarie 2015

Prajitura cu mere, fara coacere

In ianuarie, 2015,  provocarea "weekend cu spor" lansata  de Stefania  a fost gazduita de Sidonia. Eu am ales un desert,o prajitura cu mere fara coacere
Usor de pregatit, simpla dar ...delicioasa. 


Ingrediente:

6 mere mari, rosii-galbui, 
2 plicuri budinca de vanilie, 
800 ml lapte,
1 lingurita esenta vanilie, 
1 lingurita scortisoara macinata, 
1 pachet piscoturi, 
8 linguri zahar, 
frisca pentru decor



Preparare:

Curatam merele si le dam prin razatoare. Le presaram cu 8 linguri zahar si scortisoara, apoi le calim cu un cub de unt.

Peste mere adaugam praful de budinca si laptele. Omogenizam si lasam totul la foc mic, timp de 10 minute (pana se ingroasa) amestecand din cand in cand.

Luam o tava si asezam pe fundul ei o folie de plastic. Asezam un stat de piscoturi peste care turnam crema de budinca cu mere. Deasupra punem inca un rand de piscoturi, acoperim si dam la rece pana a doua zi.

Piscoturile se vor insiropa de la zeama lazata de mere.

Portionam, ornam cu frisca si putina coaja de portocala si servim.


2 comentarii:

Unknown spunea...

Un deliciu dulce acrisor care-mi place!!

Alice spunea...

Foarte faina! Vreau si eu. Cand ?

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...