joi, 30 mai 2024

Ouă ochiuri în foietaj

Aceste mini foietaje sunt o idee rapidă si usor de preparat pentru micul dejun sau , de ce nu, pentru un pranzlejer la birou alături de o salata asortată . 

Pot fi luate si la un picnic sau cand plecam la drum (in vacantă yeiiiiiii) și nu vrem clasicele sandvisuri cu salam și cascaval. 

Vor fi savurate și îndrăgite până si de cei mai mofturosi . 



Ingrediente:


1 pachet aluat foietaj, 

100 gr cascaval, 

6 ouă de prepelită (numărul diferă în functie de câte porții pregatiti)

sare, piper, 

susan (sau orice alte seminte vă plac)



Preparare:

Lasam aluatul la dezghetat , înainte de toate. 

Încălzim cuptorul la 180 grade. 

Desfacem foaia de aluat si o tăiem în pătrățele. In interior crestam forma unui patrat mai mic (pe margini) . 

Ungem foietajul cu ou batut , îl asezam intr o tava și dăm la cuptor pentru 10 minute. 

Scoatem tava si asezam in mijloc cascavalul ras și oul de prepelita ( putem folosi si ouă de găina, caz in care va trebui sa taiem putin mai mari  bucatile de aluat). 

Condimentam cu sare si piper, presaram semintele de susan si dam din nou tava la cuptor până se coace oul.




Poftă bună !


Iar dacă ați încercat rețeta și v-a plăcut, vă aștept cu un mesaj în care să mi spuneți părerea dvs. 

Niciun comentariu:

Salata de gnocchi

Zilele trecute am vazut o reteta asemănătoare și mi s-a părut destul de interesantă, așa că m-am hotarât să încerc și eu o varianta adaptată...