miercuri, 1 decembrie 2010

Saramura de peste

Ingrediente:
2 kg peste (de preferat mai multe feluri) ,
4 ardei grasi,
5 rosii,
2 ardei iuti,
1capatana usturoi ,
1 legatura patrunjel,
100 ml ulei.,

Mod de preparare:
Pestele se curata, se portioneza (dupa preferinta), se pune la copt. Fiind in prag de iarna eu l-am facut pe gratarul de aragaz, dar sa stiti ca pe gratarul de afar cu jar de lemne (nu de carbuni) iese de o mie de ori mai gustos. 
 
 Separat, se pune la fiert 1 litru de apa cu uleiul.Se adauga  ardeii (taiati felii subtiri), rosiile (taiate cubulete), ardeii iuti (taiati felii), usturoiul (facut maioneza), patrunjelul (jumatate tocat), ptr 30 min. Optional, puteti adauga si 2-3 linguri de bulion. Eu nu folosesc pentru-ca mi se par suficiente rosiile. 
  
Dupa ce s-au fiert se adauga pestele copt, sarea (dupa gust) si restul de patrunjel tocat. Se mai lasa la fiert ptr 5 min. 
 Se serveste cald sau rece. POFTA BUNA!

2 comentarii:

grasu64 spunea...

Arata super si cred ca este foarte gustoasa!
Te astept cu reteta asta si cu altele, pe FACEFOOD!
Felicitari pentru blog!

Monya spunea...

multumesc de vizita si pentru cuvintele frumoase.

sigur voi veni pe FACEFOOD !!!!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...