joi, 25 noiembrie 2010

Gratar de pui cu cartofi copti

Zilele astea am gatit ceva ce mi-a adus aminte de copilarie (din nou), de bunici. Ce? Gratar de pulpe de pui pe aragaz cu garnitura de cartofi copti si harbuz murat. E adevarat ca de cartofii copti  ca si garnitura uitasem de mult, dat mi-a amintit o prietena draga, dupa ce am vazut bunatatile pe blogul ei. Si instant mi am adus aminte de vremea cand mancam cartofii copti in rola bunicilor, de aroma care umplea intreaga casa batraneasca si de zambetul ...naiv de pe fatza mea.

Ingrediente:
2 pulpe cu spata,
5-6 cartofi mari,
condimete.

Carnea se curata, se cresteaza un pic pentru a se rumeni mai bine, se condimenteaza si se aseaza pe gratarul de aragaz de data asta.
Separat , se spala cartofii , se taie in doua (daca sunt mai mari, si se aseaza frumos intr-o tava "tapetata" cu vesnica hartie de copt. Se dau la cuptor pentru 40-45 minute.
Simplu si rapid !!

Pofta Buna !!!!
 Merge de minune cu o felie de harbuz murat !!!!!!


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...