marți, 31 mai 2011

Sos tzatiky

Dupa multi ani in care mi-am tot amintit de o bunatate mancata in Grecia, intr-o vacanta (un fel de castraveti cu iaurt...tot explicam pe atunci ..adica acum vreo 12 ani), iata ca a venit randul sa fac si eu vestitul sos tzatiky (dupa cum vedeti, intre timp am aflat si cum se numea bunatatea mancata ).
Pret aproximativ..cam 8 lei.
Ingrediente:
2 castraveti mici sau 1 castravete lung,
cativa catei de usturoi,
250 ml iaurt,
100 ml smantana,
2-3 linguri ulei de masline,
sare.

Preparare:
Se curata castravetii de coaja si se dau prin razatoarea mica, apoi se storc bine de zeama. Usturoiul se curata si se zdrobeste.
 
Se amesteca usturoiul cu iaurtul si smantana....
Se adauga castravetii scursi de zeama si cele 2-3 linguri ulei de masline...si se amesteca bine pana la omogenizare totala.
Se orneaza dupa preferinta. Merge de minune cu fripturi, cartofi, snitele...etc.
Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...