vineri, 4 mai 2012

Pui asiatic cu taitei

Aceasta reteta este adaptata la ce ingrediente am gasit la "marketul de la colt", intrucat tot frunzarind bloguri cu retete asiatice mi s-a facut pofta de ceva oarecum nou, altfel decat de obicei. Nu stiu daca a fost chiar "altfel" dar mie personal mi s-a parut ca gustul mancarii asiatice (acest fel cel putin) se aseamana destul de mult cu cel al mancarii reci din carne de iepure (dar asta e alta poveste !!). Revenind la asiaticii mei, iata ce mi-a iesit:
Ingrediente:
2 buc. piept de pui (cam 500 gr),
1 ceapa,
1 buc ghimbir (cam de 2-3 cm),
3-4 linguri sos de soia,
sare, piper,
1 lamaie,
300 gr taitei (din comert/de casa)

Preparare:
Am taiat peiptul de pui in fasii cam de 2 degete grosime si le-am pus la calit in 2 linguri de ulei.
Am adaugat si ceapa tocata marunt (deh, marunt spun eu, dar saraca ceapa arata ca si cum ar fi fost taiata cu sabia lui Stefan cel Mare !!! asta e , mai exersez ).
Cand s-au rumenit un pic, am adaugat ghimbirul ras si sosul de soia (eu am folosit sos picant, pentru-ca numai asa am gasit la market, dar promit ca ma voi aproviziona cu mai multe feluri de sos de soia, pentru-ca presimt ca voi mai folosi pe viitor....Are gust ....interesant :P ). Am adaugat si zeama de lamaie, am pus capacul si am lasat la foc mic cam 20 minute, timp in care am preparat taiteii dupa instructiunile de pe pachet (fierti in apa 8-10 minute).
La final am presat un fir de loboda amestecat cu 2 fire de patrunjel tocate marunt (asa pentru aspect) !!!
Pofta buna !!! Merge de minune cu un pahar de vin !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...