miercuri, 30 mai 2012

Bookcrossing !!!

Pentru-ca in ultima vreme, m-a "prins" si pe mine febra concursurilor, dar mai ales provocarea lansata de fiecare concurs in parte , de aceasta data m-am hotarat sa Particip la Bookcrossing -ul despre care am aflat de la Mad@.

Personal cred ca acest Bookcrossing este o idee extraordinara, motivat de faptul ca lasand cartile sa circule mai dam o sansa culturii, povestilor ce merita citite din coperta in coperta , pe format de hartie si nu doar online (sau uitandu-ne la filme pentru a afla subiectul unei carti)  si totodata (cred eu) e si o modalitate de ne face noi prieteni (fie ei si doar virtuali) de a cre poti afla multe lucruri interesante.

Un comentariu:

Alice spunea...

e tot din campania all:)
ai disparut din peisaj :)) probabil ca trebuia sa te sun eu? he he...
sper ca sunteti ok . bafta!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...