marți, 8 octombrie 2013

Cotlet de porc cu sos de struguri şi nuci

 Octombrie e luna mea. Cele mai importante evenimente din viaţă au avut loc în acestă lună. M-am născut într-o zi de octombrie, am fost cerută în căsătorie într-o zi de octombrie, nunta mea (pardon , a noastră) a fost tot într-o zi de octombrie, am aflat că sunt însărcinată...evident, tot într-o frumoasă zi de octombrie..si lista continuă, dar nu despre asta e vorba, acum ci de frumoasa provocare de la Dulce Românie, lansată de Cristina . La început de octombrie , ofc :)
Luna acesta provocarea, e puţin altfel...fără zahăr, ulei, făină. Şi cum aceste ingrediente sunt esenţiale pentru un "dulce" , am ales altceva.
 Ingrediente:
500 gr cotlet de porc (4 bucăţi),
1 pumn miez de nucă,
boabe de struguri (albi şi negri - cam câte 10 din fiecare),
vreo 10 cepe mici,
50 ml vin alb, 
50 ml apă,
sare, piper.

Preparare:
Am pus cotletele la prăjit puţin -cam 3-4 minute pe fiecare parte-, într-o tigaie incinsă. Nu a fost nevoie de ulei, carniţa avea ceva urme de grăsime ce s-au topit  în momentul azvârlirii în tigaie. 
Am adăugat cepele. Am lăsat vreo 5 minute la foc mic, după care am adăugat lichidele (vinul şi apa).
Am dat un clocot mai lung aşa, de vreo 15 minute, după care am adăugat boabele de struguri şi miezul de nucă.
Am mai lăsat la fiert vreo 10 minute, am condimentat după gust şi am servit.
Alături de o cană de vin alb, bineînţeles.
Pofta mare !!

2 comentarii:

Cristina's World spunea...

Arata minunat! ♥
Multumesc frumos pentru participare!
Iti doresc o zi minunata!

Stefy spunea...

buna...buna!!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...