miercuri, 27 mai 2015

Bergenbier cu soc si Termo INK


Pana nu demult, Bergenbier a fost marca de bere care și-a croit drum către sufletul bărbaților întrucât a știut să-și asume vocea masculinitații și să o urmeze cu consecvență nu doar în comunicare, dar și în acțiunile de marketing și deciziile de business.

Bergenbier a făcut pionierat în România încă de la lansare, în 1994, când reprezenta prima bere din segmentul mainstream distribuită la nivel național.

Alături de bărbati în tot și în toate domeniile de interes, Bergenbier a fost și prima bere românească ce a inițiat un parteneriat cu fotbalul, prima bere de la noi din țară care a lansat un sortiment fără alcool în segmentul berilor populare (2001) și primul brand care instituit o sărbătoare națională (5 mai - Ziua Bărbatului).


Acum insa, cu noua aromă pentru mixul de bere Bergenbier Fresh: un mix unic de bere si bautura racoritoare din extract de flori de soc si-a croit drum si spre inima femeilor. Cel putin pe a mea a cucerit-o definitiv. 

Bergenbier Fresh Soc este o combinație surprinzatoare între extrasul din flori de soc și berea blondă, care ofera răcorire totală în timpul verii, cu un conținut scăzut de alcool (1,9%). Este aromata, fix atat cat trebuie si ma face sa savurez cu placere o bere rece ca gheata, fara a stramba din nas la gustul amarui . 

Berea cu soc este cu adevarat o inovatie . Recunosc ca pana acum preferata mea era berea cu lamaie, acum insa, fara parere de rau, spun ca cazut pe locul doi. Gustul de soc ma face sa renunt chiar si la ideea de a mai face socata. Noroc de kinder-ul din dotare , care, intre noi fie vorba e prea mic pentru bere, si atunci trebuie sa fac si socata. 

Nu de alta , dar imi bea berea, dupa cum hlizeste-n poze cu "soc mami. Pai daca-i soc eu de ce n-am voie?


Noul sortiment este disponibil în magazine în ambalaj returnabil de sticlă 0,5 l și doză de alumininiu de 0.5 litri. Eu l-am primit spre testare de la Buzzstore si Bergenbier in campania #BergenbierMuntiAlbastri.

Odata cu noul gust, Bergenbier lansează pe piaţă o inovaţie importantă la nivelul ambalajului. Pentru vara lui 2015 toată gama de Bergenbier la doză şi sticlă vor  beneficia de tehnologia thermo-ink, cerneala termosensibilă, care le va indica consumatorilor de bere când lichidul este la temperatura optimă. La temperatura sub 10 grade, munţii din jurul logo-ului, atât pe doză cât şi pe eticheta de sticlă returnabilă de 0.5,  devin din ce în ce mai albaştri semnalând astfel temperatura optimă de consum.

Aici am senzatia ca m-a auzit bombanind de fiecare data cand desfaceam o doza de bere , care chiar daca la exterior parea rece, cand luam o gura era aproape "clocita" si-mi era o ciuda de muream.... de sete. Dar acum s-a termitat cu berea calda. Cand vedem muntii de un albastru intens e clar ca si berea e rece precum apa de izvor. De munte, bineinteles. 



4 comentarii:

ralu ka spunea...

Mie-mi place FResh Soc, dar nici cu Fresh Lemon nu mi-e rusine. De fapt acum chiar imi e greu sa aleg intre cele doua.

Andreea Talin spunea...

Acusi o testez si eu. Multumesc Monica pentru cinste :D

Alice spunea...

hi hi... e bun tare. si mie mi-a placut

Monica Horoiu spunea...

Andreea, cu drag. Doar cu Bergenbier "prietenii stiu de ce
" : astept pareri dupa ce o gusti.

Reduceri masive in luna cadourilor doar pe Portokal.ro