luni, 18 mai 2015

Pancakes cu ceapa


A fost week-end de clatite. Din nou (nah, ce sa fac daca ai mei sunt fani clatite?) Mai aveam cam jumatate de castron de compozitie si ma cam saturasem de invartit la clatitute subtiri. Am zarit cateva cozi de ceapa verde si mi s-a trezit din amorteala singurul neuron functional. Am tocat-o repede, am mai pus niscaiva faina si ce credeti ca am facut?  Clatite cu ceapa. Normal !!!


Ingrediente:

3 oua, 
300 ml lapte, 
faina, 
sare
ceapa verde

Preparare:

Batem ouale cu laptele . Adaugam faina si amestecam pana obtinem un aluat gros (cam de consistenta smantanii). 

Taiem cozile de ceapa marunt si le adaugam in aluat. Presaram sare dupa gust si omogenizam.

Incingem tigaia de clatite, o ungem cu 2 picaturi de ulei si punem aluat cu polonicul (eu am facut clatitele cat tigaia, apoi le-am taiat , dar puteti face si clatite micute). 

Cand incepe sa faca bule pe o parte,  intoarcem clatita.

O rasturnam pe farfurie, o lasam sa se racoreasca, o taiem si o servim.

Noi am mancat-o in loc de paine/lipie. A fost delicioasa.


S-aveti pofta !

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ti-a mai ramas vreo bucatica??da de unde,a-ti papat tot!
pup cu drag!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...