vineri, 21 august 2015

Salata de rosii si branza























Intr-o perioada ma abonasem cu participari la diverse provocari culinare, insa cu timpul am renuntat la unele dintre ele din diverse motive (lipsa corectitudinii unor participanti fata de altii, lipsa de timp,reguli impuse de initiator de la care nu aveai voie sa te abati sau macar sa ai o parere,  etc).  Provocarea week-end cu spor mi s-a lipit de suflet si nu pot renunta, asa ca particip luna de luna, chiar daca uneori aleg retete simple si rapid de preparat . Pentru luna august am ales de pe blogul Mishei o delicioasa salata caprese pe care am adaptat-o dupa gusturile noastre, dar si dupa ce-am avut prin casa. Am pastrat rosiile :)


Ingrediente:

3-4 rosii, 
mozzarela (eu am avut cas de vaca, home made), 
1 fir cimbru (in loc de busuioc), 
ulei de masline, 
sare, piper


Preparare:

Spalam rosiile si le feliem. 
Eu am avut rosii de gradina , bio, de la Verde Bun , de vreo 3 feluri: galbene, rosii si grena. 

Taiem cubulete branza, presaram cimbru si ulei de masline. 

Condimentam dupa gust, amestecam putin si savuram. 

E absolut delicioasa. 


Un comentariu:

Brassio Pizza spunea...

Arata absolut superba aceasta salata. Mersi pentru reteta !

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...